افتتاح ۵ طرح تعاونی در هفته تعاون و دولت در استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته تعاون، گفت: در هفته تعاون و دولت ۵ طرح تعاونی با سرمایه گذاری ۱۹۰ میلیارد ریال و پیش بینی ۱۲۹ فرصت شغلی به بهره برداری می رسد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته تعاون با اشاره به اینکه در هفته تعاون و هفته دولت ۵ طرح شرکت تعاونی با سرمایه گذاری ۱۹۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد اظهار نمود: با بهره برداری از این طرح ها زمینه ۱۲۹ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: در بزرگداشت هفته دولت و تعاون از ۶ شرکت تعاونی برگزیده استانی هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر طی مراسمی با حضور مسئولین ارشد استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه ضمن اعلام برنامه های دیگر بزرگداشت هفته تعاون گفت: دیدار تعاونگران با استاندار و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در مرکز استان و همزمان در شهرستان های تابعه، بازدید از طرح تعاونی های نمونه و شاخص استان، سخنرانی مدیر کل در خطبه های پیش از نماز جمعه در مرکز استان همزمان روسای شهرستانی در نماز جمعه شهرستان های تابعه، حضور تعاونگران در مرکز انتقال خون و اهداء خون و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های شاخص بزرگداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه می باشد.

وی هفته تعاون را فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات تعاونگران استان دانست که در زمینه مردمی کردن اقتصاد، خلق ثروت و ایجاد اشتغال فعالیت دارند و افزود: تحقق الگوی اقتصاد تعاونی، بستر مناسبی برای محقق شدن اهداف نظام اقتصادی سالم  و مردمی است.

معاون امور تعاون، معاون اجتماعی و فرهنگی و  معاون پشتیبانی و منابع انسانی و همچنین دیگر مدعوین حاضر در جلسه نظرات کارشناسی خود را پیرامون هرچه باشکوه برگزار نمودن برنامه های هفته تعاون و دولت ارائه نمودند.

کد خبر: 53080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =