بازبینی نقاط قوت و ضعف فرآیندهای استانی

مدیرکل دفتر امور استان های وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی با اشاره به تاکید سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اهمیت فعالیت های شورای هماهنگی مدیران استان ها در پیشبرد اهداف وزارتخانه در سطوح استانی گفت: با اجرای طرح" تبیین، روایت جهاد – رقابت خدمت"، برنامه ریزی شد تا با حضور مدیران کل اجرایی، نقاط قوت و ضعف فرآیندهای استانی بازبینی شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حبیب اله جلیلی» اظهار کرد: نشست روسای شورای هماهنگی استان ها با هدف هم اندیشی، تبادل اطلاعات، تجربیات، بررسی فرآیندهای جاری و استفاده بهینه از ظرفیت شورای های هماهنگی مدیران سراسر کشور برگزار شد.

جلیلی بستر شورای هماهنگی را مهمترین ظرفیت در اجرای راهبردها و سیاست های کلان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در سطح استان ها دانست و تاکید کرد: در این راستا، عملیاتی بودن مصوبات و ارائه طرح های ابتکاری و خلاقانه امور باید مورد توجه مدیران استانی قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور استان های وزارت کار  با بیان این که این شورا یکی از اصلی ترین و موثرترین ابزارهای وزارتخانه در استان محسوب می شود، گفت: این شورا  گستره وسیعی از فعالیت ها و برنامه ها را برعهده دارد و لازم است  با ایجاد وحدت رویه و تجمیع ظرفیت، به بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم کمک شود.

جلیلی با اشاره به اینکه  در۳ ماهه اول سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۶ نشست شورای هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت در استان های کشور با میانگین ۳/۵ مصوبه برای هر جلسه ثبت شده است، یادآور شد: مهمترین این مصوبات در خصوص هم افزایی و همکاری دستگاه ها برای خدمت رسانی بیشتر در سفرهای استانی، هماهنگی برای سفرهای سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نحوه برگزاری میزهای خدمت در شهرستان ها، مصلاهای نماز جمعه، بررسی مشکلات  روستاهای کم برخوردار و نیز بررسی مشکلات و موانع دستگاه های عضو شورا بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد با رویه  تحولی دولت مردمی سیزدهم در شورا ها، بتوان چالش ها و مسائل مهم استان را از طریق پویا کردن نشست های شورای هماهنگی و همکاری بین بخشی دستگاه ها حل کرد.

سلسله نشست های هم اندیشی روسای شورای هماهنگی استانها با اجرای طرح تبیین «روایت جهاد - رقابت خدمت» با حضور  مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۳۱ استان برگزار شده است.

کد خبر: 53207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =