پایگاه رفاه ایرانیان تقویت و تکمیل می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد و اصلاح مسیر آینده دانست و ضمن اشاره به اینکه پایگاه رفاه ایرانیان تقویت و تکمیل خواهد شد، گفت: ارتقای رضایت‌مندی مردم هدف اصلی دولت سیزدهم است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمدهادی زاهدی‌وفا» در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارتباط مستقیم مدیران با مردم باید با هدف خدمات‌رسانی سریع، کم‌هزینه‌تر و به صورت مستمر پیگیری شود، افزود: تحقق و توسعه دولت الکترونیک، مهم‌ترین وظیفه دولت سیزدهم در تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اهمیت حکمرانی داده‌محور و نقش در اجرای عدالت گفت: پایگاه رفاه ایرانیان که وظیفه دهک بندی خانوارها و تعیین سطح بهره‌مندی افراد از برنامه های حمایتی را برعهده دارد، تقویت و تکمیل خواهد شد.

زاهدی‌وفا همچنین با اشاره به تکلیف قانونی تعیین شده از سوی مجلس برای دولت مبنی بر توزیع کالابرگ تصریح کرد: کالابرگ الکترونیک برای برخی کالاهای خاص و اقشار هدف توزیع می‌شود.

وی از مدیران استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تأسیس و تقویت شرکت‌های تعاونی مسکن استانی و خانه‌دارشدن کارمندان دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه را تسهیل کنند. :

کد خبر: 53226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =