۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر: 53624
دومین جشنواره ورزشی تلاش برگزار شد

دومین جشنواره ورزشی تلاش ویژه فرزندان کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش با اعلام این خبر افزود: با توجه به تغییر رویکردهای مجموعه تلاش از طریق پردازش، تولید برنامه‌های محتوایی و جهت گیری فرهنگی منطبق با اهداف و ماموریت‌های وزارت مردم همچنین براساس نظامنامه فرهنگی این مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوعی را تدوین و اجرا کرده‌ایم که برگزاری این جشنواره از جمله آن است.

داود سالمی اظهار کرد: پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره ورزشی تلاش ویژه کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دومین جشنواره تلاش ویژه فرزندان کارکنان وزارت مردم را برگزار کردیم که این سلسله اقدامات سبب ایجاد شور و نشاط اداری و سلامت کارکنان این وزارتخانه شده است.

به نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، وی درباره اهداف این جشنواره گفت: اعتقاد داریم که موفقیت سازمان در گرو سلامت کارکنان آن سازمان است و انجام برنامه‌های ورزشی ضامن سلامتی است و از این‌رو هر سازمان موفق باید به سمت سلامت کارکنان و خانواده‌ها حرکت کند و این اقدامات موثر، پویایی و تحول سازمانی را سرعت می‌بخشد.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، تصریح کرد: این جشنواره با برنامه ریزی و هماهنگی کمیته‌های مختلف اجرایی، فنی، داوران و ... که متشکل از کارکنان واحدهای مختلف وزارت مردم است، به شکل با شکوهی اجرا شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، ویژه‌برنامه اختتامیه جشنواره در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

کد خبر: 53624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =