سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در دیدار با فرمانده سپاه اسلام آباد غرب گفت با اشاره به اینکه بسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه، موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است. گفت: سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است و در مقوله ایجاد اشتغال و صیانت از نیروی کار شایسگی خود را نشان داده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی در دیدار با فرمانده سپاه اسلام آباد غرب ضمن بیان اینکه سپاه مظهر خدمت رسانی به مردم است، گفت: بسیجیان خدوم در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هرجایی از کشور که نیاز به خدمت رسانی و کار جهادی بوده حضوری موثر و پر رنگ داشته اند و امروز با حضور در عرصه‌های سازندگی، عمران، آبادانی و در مقوله ایجاد اشتغال و صیانت از نیروی کار، ضمن پاسداری از ارزش‌های انقلاب، شایستگی خود را نشان داده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه این دیدار با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه پیشتاز در تسهیل صدور مجوز کسب و کار افزود: به محض اینکه فردی به عنوان کارآفرین و متقاضی ایجاد کسب و کار مشاغل خرد و خانگی باشد، مجوز وی به صورت آنی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود.

مختار احمدی با بیان اینکه این اداره کل در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال با سپاه، بسیج و قرارگاه سازندگی ارتباط خوب و قوی داشته است اضافه نمود: امیدواریم این ارتباط را در راستای خدمت به مردم و نفع عمومی تقویت کنیم.

ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه اسلام آبادغرب در این دیدار با اشاره به اینکه در حوزه ایجاد اشتغال از سرمایه گذار خارجی استقبال می کنیم، اظهار نمود: در حوزه معدن در شهرستان اسلام آباد غرب فرصت های اشتغال زایی خوبی وجود دارد و در این زمینه سپاه آمادگی همراهی دارد.

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در ادامه اظهار نمود: بسیج و سپاه طول فعالیت خود همیشه در کنار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و در حوزه اشتغال برای رفع چالش‌ها و موانع به نفع مردم و تولیدکنندگان جهت همکاری اعلام آمادگی می کنیم.

در این دیدار بیژن رضایی رئیس اداره تعاون، کار و ر فاه اجتماعی شهرستان و شهرام زارعی سرپرست معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز حضور داشتند.

کد خبر: 54205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =