همایش سراسری شرکت پرسی ایران گاز با موضوع تبیین سیاست های جدید شرکت

این همایش دو روزه با هدف تبیین سیاست‌های کلان سهامداران در دوره جدید مبنی بر ورود شرکت در حوزه صادرات گاز مایع، طرح های نو و دانش بنیان و طرح اتو گاز و بررسی شرایط صنعت گاز مایع و ترسیم نقشه راه شرکت پرسی ایران گاز برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، همایش دو روزه شرکت پرسی ایران گاز با حضور سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت های تاپیکو، مدیر عامل، مدیران و روسای ستادی و مدیران عملیاتی شرکت در هتل هما تهران برگزار شد.

این همایش دو روزه با هدف تبیین سیاست های کلان سهامداران در دوره جدید مبنی بر ورود شرکت در حوزه صادرات گاز مایع، طرح های نو و دانش بنیان و طرح اتو گاز و بررسی شرایط صنعت گاز مایع و ترسیم نقشه راه شرکت پرسی ایران گاز برگزار شد.

مهندس غلامی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز در ابتدا ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش از فعالیت‌ها و جایگاه فعلی شرکت در صنعت گاز مایع کشور با اشاره به لزوم برگزاری این همایش، آموزش مداوم و به روز رسانی دانش و آگاهی مدیران و مجموعه را ضرورتی غیر قابل چشم پوشی دانست و برگزاری همایش های آموزشی را یکی از موثرترین روش های ممکن جهت انتقال دانش و تجربه به روز در راستای چشم انداز جدید شرکت و تبیین سیاست های کلان سهام دار در دوره جدید دانست.

ضمنا در این همایش کمیته های تخصصی آموزش، مدیریت بازار و کمیته ارتباط بین ستاد و مناطق تشکیل شد که اعضا با توجه به تخصص و توانایی و مهارت در زمینه تخصصی در این کمیته به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد پس از ارزیابی جهت تدوین آئین نامه های اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.

کد خبر: 55287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =