قانون برای تسهیلگری و مانع زدایی است

مرتضوی در چهل و هفتمین ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در وزارت کشور گفت :قانون برای تسهیلگری و مانع زدایی و تضمین عدالت است.

به گزارش آتیه آنلاین، صولت مرتضوی صبح امروز در جریان چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی اظهار داشت : ما مکلف به تامین معیشت مردم هستیم و در قانون اساسی اجرا و تضمین عدالت از وظایف حاکمیت است.
وی اضافه کرد :در قانون اساسی حاکمیت موظف به ایجاد شغل برای آحاد مردم شده است. و باید نتیجه مطلوب را از قوانین و اجرای آنها گرفته و در برداشتن موانع تلاش کنیم.
وزیر تعاون همچنین افزود: اشتغال به ذاته مانعی ندارد و باید در راستای بسترسازی اشتغال تلاش لازم را داشته باشیم. امروز مسئله آموزش‌های مختلف آسان شده و جوانان می توانند با آموزش های نظری و عملی بهترین کسب و کارها را داشته باشند.
مرتضوی در ادامه گفت : مشاغل خانگی ایجاد اشتغال و کاهش هزینه های آموزش را به دنبال دارد. و باید به صدور مجوزها سرعت دهیم و از سوی دیگر بستر صادرات را بر این اساس باید گسترش دهیم.
وزیر کار دولت سیزدهم اظهار داشت : همه باید با تعامل در راستای حل مشکلات اشتغال فعال باشیم.
مرتضوی اضافه کرد : باید با توسعه چرخه مدیریتی نیز حل چالش ها و مشکلات اشتغال و مشاغل خانگی را مورد توجه داشته باشیم.
چهل و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان و مدیران این وزارتخانه، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دستگاه ها و نهادهای فعال در حوزه مشاغل خانگی و جمعی از کارآفرینان در محل سالن تلاش وزارت کار برگزار شد.

کد خبر: 55387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =