کلرپارس واحد نمونه استاندارد سال ۱۴۰۱

در آیین تجلیل از واحدهای نمونه کیفی ملی و استانی آذربایجانشرقی شرکت کلرپارس به عنوان واحد نمونه کیفی استانی انتخاب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی تیپیکو، در آیین تجلیل از واحدهای نمونه کیفی ملی و استانی که با حضور مسئولان استانی و منادی، ریاست کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد آذربایجانشرقی برگزار شد، شرکت کلرپارس از شرکت‌های زیرمجموعه گروه دارویی تامین پس از ارزیابی های سازمان ملی استاندارد در طول یکسال گذشته به عنوان واحد نمونه کیفی استانی انتخاب و تندیس این همایش به ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت اهداء شد.

باباپور در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگاران گفت: کسب عنوان واحد نمونه استاندارد توسط یک مجموعه نشان می دهد که شرکت در زمینه کیفیت، ایمنی، توجه به محیط زیست و تولیدات محصولات متناسب با نیاز رقبا موفق بوده است.

مدیرعامل کلرپارس ادامه داد: تلاش می کنیم تا با رعایت استانداردهای روز دنیا و توجه به بازارهای جهانی، افزایش کیفیت، ارتقا تولید و افزایش سودآوری را برای مجموعه کلرپارس به همراه بیاوریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجانشرقی نیز در این مراسم موضوع استاندارد را لازمه توسعه و پیشرفت صنایع و واحدهای تولیدی دانست و با تاکید بر همکاری های تنگاتنگ بین اداره کل استاندارد با کارفرماها و صاحبان صنایع، یادآور شد: باید توجه داشت که استاندارد از نیازهای اصلی و مهم فردی و اقتصادی مصرف کنندگان است که بی توجهی به آن ضررهای جبران ناپذیر در پی دارد.

محمد کلامی افزود: استانداردسازی کالاها و تولیدات داخلی، باعث کاهش هزینه های تولید، افزایش کیفیت، امکان رقابت در بازارهای داخلی و خارجی و در نهایت مایه اطمینان خاطر مصرف کنندگان می شود که باید نسبت به توسعه و ترویج ان فرهنگ سازی لازم به انجام برسد.

کد خبر: 55781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =