ضرورت بررسی مشکلات صنعت دارو در مجلس

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در جریان بازدید اعضای این کمیسیون از شرکت شهید قاضی، بر ضرورت بررسی مشکلات صنعت دارو تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متشکل از دکتر حاتمی دبیر کمیسیون، عباس گودرزی نایب رییس کمیسیون، حسین گودرزی و دکتر حسینی عضو کمیسیون، دارابی مشاور و نماینده خانه ملت با همراهی مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی و معاون روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در شرکت داروسازی شهید قاضی، از خطوط تولید، آزمایشگاه‌ها و انبارهای این شرکت بازدید کردند.

باسمنجی مدیر عامل شرکت داروسازی شهید قاضی در این بازدید فرآیند کامل تولید سرم و فرآورده‌های تزریقی را در هر بخش تشریح کرد و نمایندگان را در جریان آخرین وضعیت تولید این فرآورده استراتژیک قرار داد.

پس از بازدید، در جلسه‌ای مشکلات حوزه دارو و مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

باسمنجی مدیرعامل داروسازی شهید قاضی در این جلسه خاطر نشان کرد: با توجه به روند استهلاک ماشین آلات و سیستم‌های مختلف داروسازی در سطح کشور، بروزرسانی ماشین آلات جزو الزامات پیش روی این صنعت است. و خواستار تخصیص بودجه طبق مصوبات مجلس برای نوسازی صنعت داروی کشورشد.

عباس گودرزی نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل این شرکت که بصورت جهادی و شبانه‌روزی مشغول تولید بوده و در تامین داروهای تزریقی کشور پیشگام می باشند، با اشاره به مشکلات مطرح شده بر ضرورت بررسی مشکلات صنعت دارو تاکید کرد و خواستار بررسی این مسائل در جلسات مختلف با وزرا و کمیسیون‌های مربوطه شد.

حسین حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در سخنانی حضور نمایندگان مجلس از شهرهای مختلف در استان آذربایجان شرقی را نشان از یکرنگی و اهمیت قائل شدن نمایندگان به مسائل و مشکلات مختلف در حوزه تولید و صنعت دانست و گفت: نمایندگان مشکلات را منوط به حوزه انتخابی خود نمی‌دانند و در قالب کشوری جهت بهبود شرایط صنعت و وبه‌ویژه صنعت دارو تمام تلاش‌های خود را خواهند داشت.

کد خبر: 55887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =