آغاز عملیات اجرایی کارخانه آجر نسوز با حضور وزیر تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلنگ احداث کارخانه آجرنسوز سیمان تأمین در قائن را به زمین زد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تأمین، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: کار ساخت کارخانه آجرنسوز باید با قدرت و سرعت پیش برود تا شیرینی آن برای مردم بماند لذا امید است این پروژه در بازه دو ساله به بهره‌برداری برسد و فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: تاکنون بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان طرح عمرانی افتتاح یا کلنگ‌زنی شده و با طرح آجر نسوز این رقم به ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد که بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی در یک استان با این حجم کم‌سابقه است، امید است ساخت کارخانه آجرنسوز در توسعه متوازن و ایجاد اشتغال در منطقه مؤثر باشد.

عملیات اجرایی طرح بزرگ احداث کارخانه آجر نسوز با سرمایه‌گذاری شستا و شرکت سیمان قائن در محل کارخانه سیمان قائن شامگاه پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ظرفیت تولید شرکت فرآورده‌های دیرگداز سیمان تأمین سالانه ۱۹ هزار تن آجرنسوز است و دوره برگشت سرمایه در این طرح که با حدود هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری احداث می‌شود، ۵ ساله خواهد بود.

کد خبر: 57808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =