مهدی عابدینی مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین شد

طی حکمی از سوی امیرحسین نادری، مدیرعامل شرکت اکتشاف و حفاری صدر تامین منصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از صدر تامین، در متن این حکم با اشاره به تعهد و سوابق ارزشمند مدیر تازه منصوب شده، از او خواسته شده است که با هماهنگی سایر اعضاء هیات مدیره، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی، استفاده از نیروهای ارزشمند و متخصص را در راستای تحقق اهداف شرکت در دستور کار قرار داده و نسبت به آن اهتمام ورزد.

در ادامه این حکم با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض»، تاکید شده است که مهدی عابدینی با به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها با رعایت اصل صرفه‌جوئی، ارتقاء بهره‌وری و افزایش کارایی و اثر بخشی، بازدهی حداکثری منابع و سرمایه‌های شرکت حرکت کند.

به نحوی که اقدامات او، به لحاظ حفظ منافع و اصل امانت داری، مصالح تمام سهامداران خصوصاً کارگران و بیمه شدگان را تامین کند.

عابدینی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که سابقه مدیر عامل شرکت سما، عضو هیات مدیره غیر موظف شرکت آرکوپات، نایب رییس هیات مدیره شرکت ایدکو، مدیرعامل شرکت فناوران کهکشان راه شیری، مدیرعامل شرکت اکتشاف فلز یابان کویر و عضو هیات مدیره غیرموظف شرکت قند نقش جهان را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر: 57984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =