جذب ۳۱۸ هزار و ۸۹۵ بیمه شده جدید در سال ۱۴۰۱

بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با طرح برخی اقدامات صورت گرفته در معاونت‌ها و ادارات کل صندوق گفت: تحولات بزرگی در صندوق شکل گرفت که بخش زیادی از این اقدامات برای اولین بار در طول فعالیت ۱۷ ساله صندوق بوده که جذب ۳۱۸ هزار و ۸۹۵ نفر بیمه شده جدید با نرخ رشد ۲۸ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ از جمله آنها است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، برقراری افزود: افزایش ۱۸۰ هزار و ۱۳۳ نفری بیمه‌شدگان فعال با نرخ رشد ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته، صدور ۲۱ هزار و ۴۲۴ حکم مستمری در سال ۱۴۰۱، افزایش مستمری‌بگیران به ۱۷۴ هزار و ۵۸۲ نفر و ارائه بیمه تکمیلی درمان به مستمری‌بگیران صندوق در سه استان برای نخستین بار، پرداخت ۲۲هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی با تخصیص اعتبار۹۶۰ میلیارد ریالی به مستمری‌بگیران، افزایش ۴۳ درصدی حقوق مستمری‌بگیران و رشد ۶۰ درصدی سطوح درامدی در سال گذشته از دیگر اقدامات مهم این صندوق به شمار می‌رود.

او بیان کرد: سال گذشته با سرعت، دقت و خلاقیت موفقیت‌های بزرگی کسب شد که نتیجه انسجام، هماهنگی، خلاقیت و تلاش جمعی تمامی همکاران صندوق بود.

در ابتدای جلسه بیت‌اله برقراری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، به تبیین بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی پرداخت و با اشاره به شعار سال جدید از همه مدیران خواستار ارائه بالاترین میزان کارآمدی و اثربخشی در اجرای برنامه‌های مدون در افق پنج ساله صندوق، شد.

مدیرعامل صندوق گفت: خداوند متعال را شاکریم که عمر ما را در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد لذا بایستی با انسجام، هماهنگی و اراده‌ای قوی با محوریت اخلاق در کنار خرد جمعی همه همکاران صندوق، اقدامات اساسی سال گذشته را تکرار کنیم.

برقراری با اشاره به سخنان ریاست جمهوری در پیام نوروزی، شعار سال ۱۴۰۲ صندوق را هوشمندی، شهامت، پاکدستی، کارآمدی و اثربخشی در تمامی فعالیت‌های صندوق عنوان کرد و با اشاره به برنامه پنج ساله راهبردی صندوق خواستار اهتمام بیشتر مدیران در ارائه گزارش هفتگی از اقدامات، ارائه پیشنهادات و تجمیع ایده‌های جدید در کمیته اطلاعات راهبردی صندوق و توجه ویژه به موضوع سرمایه‌گذاری در تدوین سند راهبردی معاونت اقتصادی و شرکت‌های تابعه شد.

اولین نشست مدیران صندوق امروز دوشنبه ۱۴ فروردین با حضور مدیرعامل و معاونان، مشاورین و مدیران کل ستادی و استانی صندوق برگزار شد.

کد خبر: 58789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =