رشد تولید، کلیدواژه مهار تورم است

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش تولید در کشور منجر به ارتقای بهره‌وری و مهار تورم خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی روز پنج شنبه در و نشستی با کارگران شرکت نفت ایرانول(پالایشگاه روغن تهران) با تقدیر از اهتمام ویژه کارگران و مدیران ایرانول برای ارتقای تولید، بیان کرد: در بازدید از این مجموعه گزارش امیدوارکننده‌ای ارائه شد که نشان‌دهنده همدلی و عزم جهادی حاکم بر ایرانول است.

او افزود:‌ برنامه‌ریزی شایسته‌ای برای ارتقای بهره‌وری و توجه به دانش روز در تولید محصولات نمود داشت که برای کشور افتخارآفرین است.

مرتضوی با اشاره به ثبت بیشترین تولید روغن در سنوات گذشته، گفت: رشد تولید و ارتقای کیفیت همسو با دانش، عمل به فرمان مقام معظم رهبری است.

وزیر کار کارگران را پرچمداران خط مقدم رشد تولید در کشور دانست و اضافه کرد: در سال جاری و بر اساس سیاست‌های ابلاغی و هدف‌گذاری برای مهار تورّم و رشد تولید، حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه ایرانول نماد افتخارآفرین تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، گفت: افزایش تولید منجر به ارتقای بهره‌وری و مهار تورّم خواهد شد.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول (زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) گزارشی از اقدامات و برنامه‌های رشد تولید در این مجموعه را بیان کرد.

کد خبر: 58833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =