کارگران خط مقدم رشد تولیدند

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشد و رونق تولید را پیش‌نیاز مهار تورم دانست و گفت: کارگران پرچمداران و خط مقدم رشد تولید کشور هستند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی در روز پنج‌شنبه در نشستی با کارگران شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) زیرمجموعه شرکت‌های گروه دارویی تأمین(TPICO) در شهرستان البرز بیان کرد: صنعت دارویی در نظام سلامت کشور نقش اساسی و کلیدی دارد.

او تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، ارتقای کیفیت، بهره‌وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های سال جاری وزارت کار مطرح کرد.

مرتضوی دستاوردها و اقدامات شرکت تماد را بسیار امیدوار کننده دانست و با بیان اینکه با ظرفیت‌های موجود، این شرکت می‌تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند، اضافه کرد: در سال جاری حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت، اضافه کرد:

مرتضوی در ادامه سفر استانی به استان البرز، از شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) در شهر کرج بازدید و با حضور در بخش‌های مختلف و خط تولید این شرکت با کارگران و کارکنان آن دیدار و گفت‌وگو کرد.

یحیی میــرزایـی، مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) در جریان این بازدید به ارائه برنامه‌های توسعه خطوط تولید و ارتقای بهره‌وری این مجموعه پرداخت.

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) یکی از شرکت‌های گروه دارویی تأمین(TPICO) شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) است که به عنوان اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد اولیه دارویی نارکوتیک و غیرنارکوتیک کشور از سال ۱۳۷۵ در دو دسته عمده مواد مؤثره(API) و نیمه‌ساخته پلت و دی‌سی(Semi Finished) در صنعت داروسازی کشور حضور فعال داشته است.

اکنون شرکت تماد با ۲۲ خط تولید فعال و تولید بیش از ۱۲۰ قلم محصول دارویی، حدود ۲۰ درصدی مواد اولیه دارویی کشور را تأمین می‌کند که مطابق با استانداردها و قوانین GMP و ضوابط WHO در حوزه مواد دارویی تولید شده و بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی کنترل و ارزیابی می‌شود.

تولیدات این شرکت در محدوده جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بازار داخلی و نیز ۲۵ محصول خود را به ۵۲ کشور در ۵ قاره جهان صادر و سهم مهمی در حوزه تأمین مواد اولیه و داروهای نارکوتیک در بازارهای جهانی را داراست.

وزیر کار ۲۴ فروردین در سفر به البرز با هدف نظارت میدانی‌ در کارگروه تخصصی اشتغال این استان و نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه در استان البرز شرکت کرد و در دیدارهایی جداگانه با جمعی از کارگران و بازنشستگان گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

کد خبر: 58925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =