مراجعه ۹۷ هزار بیمار در ایام نوروز به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی استان مرکزی

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان مرکزی گفت: ۹۷ هزار و ۸۰۱ بیمار در ایام نوروز امسال به مراکز درمانی تامین‌اجتماعی این استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر روح‌اله سهرابی روز چهارشنبه در گفت‌وگویی افزود: طرح آماده‌باش نوروزی امسال این استان از بیست و چهارم اسفندماه سال گذشته آغاز و تا سیزدهم فروردین ماه امسال ادامه داشت.

وی بیان کرد: یک‌هزار و ۳۰۲ بیمار در این مدت از خدمات بستری در سه بیمارستان امام خمینی (ره) اراک، شهید دکتر چمران ساوه و بیمارستان شازند بهره‌مند شدند که ۱۱۵ نفر از این افراد به ویروس کرونا مبتلا بودند و بقیه در سایر بخش‌ها، تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: ۲۴۹ عمل جراحی در این مدت در سه بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در این استان انجام شد که از این تعداد، ۱۲۰ عمل به صورت اورژانسی بود.

سهرابی خاطر نشان کرد: در این ایام نظارت بر فعالیت مراکز درمانی، نحوه ارایه خدمات و تکریم ارباب رجوع به صورت مستمر و شبانه‌روزی در دستور کار این مدیریت قرار داشت.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مرکزی در بخش درمان مستقیم از طریق سه بیمارستان، یک پلی‌کلینیک تخصصی شبانه‌روزی و هشت درمانگاه، خدمات درمانی را به صورت رایگان به بیمه‌شدگان ارایه می‌دهد.

کد خبر: 58994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =