استفاده از حداکثر ظرفیت مراکز اقامتی تأمین اجتماعی در نوروز ۱۴۰۲

حسین امیری طلب، مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در ارتباط با بهره‌مندی کارکنان تأمین اجتماعی از مراکز اقامتی این سازمان در نوروز سال‌جاری گفت: در مدت تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲ از حداکثر ظرفیت مراکز اقامتی سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور استفاده شد.

مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیداتی که از طریق سامانه هوشمند ثبت درخواست و رزرو واحدهای اقامتی انجام شد، پس از اطلاع‌رسانی به همکاران و بارگذاری لیست مراکز و بازه‌های زمانی تعریف شده در سامانه، کارکنان متناسب با نیاز خود نسبت به ثبت درخواست رزرو این واحدها اقدام کنند.

امیری طلب با اشاره به اینکه خدمات اقامتی و رفاهی به کارکنان شاغل و بازنشستگان سازمانی با استفاده از تعداد ۴۴۰ مرکز شرکت رفاه گستر در ۱۳ استان ارائه می‌شود، اضافه کرد: در تعطیلات پایان سال و نوروز مراکز اقامتی از ضریب اشغال مناسبی برخوردار بودند که در مقایسه با سال گذشته افزایش معناداری را نشان می‌دهد.

او ادامه داد: البته کاهش شیوع بیماری کرونا در بازه زمانی اشاره شده و افزایش تقاضای سفر همکاران در این مدت نقش مهمی در این زمینه داشته است.

امیری طلب تاکید کرد: مدیریت خدمات رفاهی سازمان با هدف افزایش انگیزه‌مندی و بهره‌وری کارکنان خرید خدمات اقامتی در استانها و شهرهای گردشگرپذیر مانند مشهد، اصفهان، شیراز و یزد از طریق انعقاد قرارداد با هتل‌های باکیفیت را انجام داده است. در این‌باره از طرف کارکنان استقبال خوبی به‌عمل آمد و بیش از ۸۹۸ نفر از آنان به همراه اعضای خانواده از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیر خدمات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی همچنین از تداوم رویکرد خرید خدمت در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ضرورت افزایش ظرفیت‌های اقامتی جهت رفاه حال کارکنان درنظر داریم خرید خدمات اقامتی را در سایر استانها از جمله مازندران، گیلان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و همدان نیز گسترش دهیم تا تعداد بیشتری از کارکنان سازمان از خدمات مذکور استفاده کنند.

امیری طلب در ادامه به دستاوردهای مثبت سامانه هوشمند ثبت درخواست و رزرو واحدهای اقامتی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی جامع و هدفمند، توزیع عادلانه امکانات، کاهش ایستگاه‌های کاری و سهولت در ارائه خدمات، پرداخت هزینه و صدور معرفی‌نامه و همچنین اعمال کنترل و نظارت بر فرایندها نتایج مهمی است که با استقرار سامانه مذکور حاصل شده است.

او اضافه کرد: این سامانه به آدرس اینترنتی voffice.rafahgostar.net/com از طریق تلفن همراه و سیستم‌های کامپیوتری در دسترس است و کارکنان بیمه‌ای، درمانی و بازنشستگان امکان مشاهده و رزرو واحدهای اقامتی را در سامانه موردنظر دارند.

مدیر خدمات رفاهی تأمین اجتماعی اجرای طرح هتلینک مراکز اقامتی و رفاهی در سال جدید را عامل مهمی در ارتقاء و بهبود مستمر خدمات به کارکنان برشمرد و گفت: سازوکارها و برنامه‌ریزی‌های مربوط به احداث، توسعه، تجهیز، بازسازی، نگهداری، رعایت ضوابط فنی، شرح خدمات و تجهیزات، درجه‌بندی و آموزش کارکنان از جمله محورهای مورد توجه در این طرح است.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که با افزایش و ارتقاء کمی و کیفی خدمات رفاهی و اقامتی بیشترین سطح رضایتمندی کارکنان فراهم شود.

کد خبر: 59068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =