تشکیل ستاد اجرایی گرامیداشت هفته کارگر در استان‌ها

محمد چکشیان، نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته کارگر طی احکامی رؤسای ستاد اجرایی هفته کارگر در استان‌های سراسر کشور را منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چکشیان طی احکامی مدیران‌کل استان‌ها را به عنوان رئیس ستاد اجرایی هفته کارگر در استان‌ها منصوب کرد.

او در این‌باره بیان کرد: تکریم و پاسداشت کارگر و منزلت کار جزو مأموریت‌های محوری معاونت فرهنگی و اجتماعی است و محدود به هفته کارگر نیست و این تکریم نقش اثرگذاری در افزایش بهره‌وری، رشد تولید و شکوفایی اقتصاد کشور خواهد داشت.

رئیس ستاد اجرایی هفته کارگر با اشاره به ضرورت هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن هفته کارگر در سال مهار تورم و رشد تولید، افزود: تمامی ادارات‌کل استانی با تمام قوا در این زمینه ورود کنند تا شاهد برگزاری مراسمی در خور شأن و جایگاه کارگران در اقتصاد و آبادانی نظام اسلامی در سرتاسر کشور باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار ادامه داد: با استعانت از خداوند متعال همسو با بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه امیدوارانه، استفاده از تجربیات گذشته و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مادی و معنوی استان‌ها، با تبیین شایسته توفیقات قبلی در جامعه کار و تولید و تشریح برنامه‌ها و اقدامات امیدبخش پیشرو، شاهد تحولی سازنده و افتخارآفرین در برگزاری مراسم هفته کارگر باشیم.

کد خبر: 59086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =