اولویت اول بسیج حمایت از کارگران است

سردار حمیدرضا الله بداشتی، فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: اولویت اول سازمان بسیج کارگری حمایت از کار و کارگر و سفره کارگران است.

به گزارش آتیه آنلاین، الله بداشتی امروز، دوازدهم اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت هفته کارگر و مقام شهدای کارگر استان تهران در شرکت مگاموتور سایپا بیان کرد: دشمن در فضاهای مختلف تمام تلاش خود را عرضه داشت که کارگران را از اشتغال، کار تولید باز دارد اما غافل از اینکه کارگران نجیب ما علیرغم مشکلات معیشتی به عهد و میثاق با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پایبند هستند.
او در ادامه با تبریک هفته بسیج کارگری، افزود : سازمان بسیج کارگران کشور تلاش دارد که مشکلات حوزه کار تولید را با کمک نهادهای متولی برطرف کند.
فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور بیان کرد:۲ هزار جلسه جهاد تبیین، کمک به ساخت ۹۸۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین تیه ۱۳۰ هزار بسته معیشتی از اقدامات حوزه بسیج کارگری است.
الله بداشتی گفت :معیشت، توسعه بیمه، رفاه و دیگر بخش های مرتبط با حوزه کار تولید، از حوزه هایی است که بسیج در اقدامات آن مشارکت دارد. امروز بسیج در راستای بهتر شدن معیشت جامعه کارگری تلاش می‌کند.
او همچنین تاکید کرد: بزرگترین سرمایه ها را باید سرمایه انسانی و نیروی کار دانست. امروز به دست جوانان انقلابی این سرزمین در حوزه خودرو نیز موفق به دستاوردهای مهم شده ایم.
فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات کشور اضافه کرد : حمایت اول ما از کارو کارگر و سفره کارگران است.

کد خبر: 59666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =