اکسپو فرصتی برای تسهیل عقد قراردادهای تجاری زنان بازرگان است

مدیرعامل کانون زنان بازرگان ایران گفت: خوشبختانه اکسپو ظرفیت و توانمندی های تجاری زنان را به دیگر تجار خارجی بنمایاند و عقد قرارداد و تفاهم‌نامه تجاری از عمده‌ترین دستاوردهای اقتصادی این نمایشگاه است.

مدیرعامل کانون زنان بازرگان ایران در نمایشگاه اکسپو با اشاره به حضور اثربخش و پرشور زنان فعال اقتصادی در این نمایشگاه گفت: کانون زنان بازرگان در اکسپو زمینه‌ای فراهم آورده که زنان تجار ایرانی بتوانند با دیگر تجار خارجی بازدیدکننده از نمایشگاه قراردادهای تجاری عقد کنند و این مهم دستاورد بزرگی برای حضور پررنگ‌تر زنان در بخش‌های اقتصادی کشور به شمار می‌آید.

فاطمه مقیمی در گفتگو با آتیه آنلاین در محل نمایشگاه اکسپو اضافه کرد: زنان بازرگان ایران با ۲۳ شعبه در سراسر کشور و اتاق‌های بازرگانی و ۲۵۰۰ عضو قریب ۱۲ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.
مقیمی ادامه داد: خوشبختانه حضور پرتوان زنان در بخش‌های اقتصادی در نمایشگاه پنجم اکسپو به نمایش گذاشته شده است.
مدیرعامل کانون زنان بازرگان ایران افزود: در غرفه کانون تلاش ما بر این است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های زنان بازرگان را در حوزه اقتصادی و عرصه بین‌المللی به نمایش بگذاریم.
او گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه مذاکرات و بازدیدهای بسیاری از سوی نمایندگان کشورهای مختلف از جمله مالزی از غرفه زنان بازرگان انجام شده است.
پنجمین نمایشگاه اکسپو با حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و دیگر تولیدکنندگان کشوری از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

کد خبر: 59918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =