صادرات محصولات زاگرس فارمد پارس به کشورهای حوزه سی ای اس و خاورمیانه

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس با تولید محصول بلوس نیکلوزاماید، توانسته این محصول را به عنوان داروی اول صادراتی ایران در حوزه دامپزشکی معرفی کند.

محسن عزیززاده سرپرست فروس شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در گفتگو با «آتیه‌آنلاین» با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۸۲ به‌منظور ایجاد هم‌افزایی با بخش تولید داروهای دامی شرکت رازک ادغام شده و تحت نام شرکت داروسازی داملران رازک فعالیت کرد، گفت: در سال ۱۳۹۳ نیز با ورود به عرصه تولید دارو های استریل انسانی و دامپزشکی به نام فعلی تغییر نام داد.

عزیززاده با بیان اینکه شرکت زاگرس فارمد پارس به واسطه‌ی همکاری با شرکت‌های داروسازی معتبر دنیا، اقدام به تولید بیش از ۱۰۰ قلم دارو کرده است، افزود: این داروها در گروه‌های درمانی آنتی بیوتیک در ۲ بخش انسانی و دامپزشکی، ضد انگل، ویتامین و مواد معدنی، ضد عفونی کننده و ضد کوکسیدیوز است.

سرپرست فروس شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس اضافه کرد: همچنین خطوط تولید این شرکت شامل جامدات خوراکی مشتمل بر قرص و بلوس و پودر و گرانول، مایعات خوراکی شامل، محلول، سوسپانسیون و بخش استریل شامل پودر و محلول است.

وی در ادامه با اشاره به نقش نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ در توسعه بازارهای داروسازی زاگرس فارمد پارس اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت علاوه بر صادرات به کشورهای عراق، افغانستان، کشورهای حوزه سی ای اس و خاورمیانه درصدد توسعه بازارهای صادراتی، بازاریابی محصولات خود و یافتن شریک‌های جدید تجاری است، که این مسئله نیز با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ تا حدود زیادی محقق خواهد شد، بنابراین حضور در چنین رویدادهایی به طور قطع می تواند، به افزایش صادرات محصولات بخصوص در صنعت دارو کمک شایانی کند.

کد خبر: 59933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =