رشد ۲۰۶ درصدی صادرات شرکت نفت پاسارگاد

آمارهای ارائه شده گویای آن است که شرکت نفت پاسارگاد در اولین ماه سال جاری، رشدی ۲۰۶ درصدی در صادرات و ۴۶ درصدی در تولید داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت پاسارگاد، تولید فروردین ماه نفت پاسارگاد ۱۱۷ هزار و ۴۶۰ تن بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل۶۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مبلغ فروش داخلی این شرکت در نخستین ماه سال ۱۴۰۲ به میزان ۴ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

همچنین طبق اطلاعات مندرج در کدال، مبلغ فروش صادراتی فروردین ماه این شرکت ۱۰ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال است که نشان از رشد ۲۰۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

در بخش دیگری از این گزارش فروش کل شرکت نفت پاسارگاد در فروردین ماه با رشد ۵۰ درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل معادل ۹۷ هزار و ۹۷۸ تن گزارش شده است.

بر اساس اعلام شرکت نفت پاسارگاد؛ این شرکت بعنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه دارای ۶ کارخانه تولید قیر در شهر های آبادان، اراک، بندرعباس، تهران، تبریز ،شیراز و دو پایانه صادراتی در بندر امام خمینی (ره) ماهشهر و بندر شهید رجایی بندرعباس است.

کد خبر: 60079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =