روابط‌عمومی، حلقه اتصال بین دولت و مردم در عصر ارتباط است

محمد امین بابایی، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست تخصصی سالانه مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و استان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: روابط‌عمومی حلقه اتصال بین دولت و مردم در عصر ارتباط است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، بابایی در نشست تخصصی مدیران روابط‌عمومی که با حضور مهدی رضوی کیا، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات طی سخنانی گفت: روابط عمومی‌ها اصلی‌ترین نقش را در اطلاع‌رسانی درست و شفاف از خدمات دولت برعهده دارند و اطلاع‌رسانی از خدمات ارزشمند و گسترده‌ای که در حوزه‌های گوناگون در دولت به انجام رسیده است وظیفه روابط عمومی‌ها و در واقع تبیین عملکرد و اطلاع‌رسانی اقدامات دولت بر عهده شماست.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه مدیران روابط‌عمومی افزود: مدیران روابط‌عمومی نقش آفرینی گسترده‌ای در وزارت مردمی بر عهده دارند و می‌توان گفت روابط عمومی حلقه اتصال بین دولت و مردم در عصر ارتباط است. بدون تردید با تبیین درست خدمات انجام گرفته و اقدامات ارزشمند دولت برای مردم و رفع خلاءهای ارتباطی میان مردم و مسؤلان توسط روابط عمومی‌ها، مردم نسبت به خدمتگزاری دولت و عملکرد دستگاه‌های اجرایی احساس مطلوب تری خواهند داشت.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزاری این نشست را بسیار مهم دانست و افزود: نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در بازتاب خدمات وزارت مردمی بسیار مهم است به گونه‌ای که روابط عمومی‌ها را می‌توان گوش شنوا و چشم بینای مدیران دانست.

کد خبر: 60234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =