سامانه جستجوی شغلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روزرسانی شد

سامانه جستجوی شغلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روزرسانی شد و کارجویان و کارفرمایان به منظور اتصال سریعتر برای یافتن شغل مناسب به سامانه جستجوی شغلی مراجعه کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، مختار احمدی با اعلام اینکه سامانه جستجوی شغل (اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان) به‌روزرسانی شده، گفت: در راستای ارتقاء و بهبود نظم اطلاعات بازار کار، کاهش هزینه‌های جستجوی نیروی کار، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان و در نهایت شفافیت و پویایی در بازار کار، نسخه رایگان سامانه جستجوی شغلی به روز شده و در دسترس است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه افزود: به منظور غنابخشی و بهره‌برداری مناسب از خدمات و امکانات سامانه‌ای جستجوی شغلی و نیز ایجاد وحدت رویه نزد دفاتر کاریابی‌های داخلی، اهتمام کامل انجام شده و زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته به کارفرمایان و جویندگان کار فراهم شده است.

وی افزود: کارجویان و کارفرمایان می توانند به منظور بهره‌مندی از سامانه جستجوی شغل به نشانی https://jsadmin.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

احمدی قابلیت‌ها و امکانات جدید سامانه به‌روز شده را اتصال به بانک‌های اطلاعاتی سازمان تامین‌اجتماعی، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای دانست و ادامه داد: در نسخه به روز شده سامانه، بانک اطلاعاتی سامانه‌های پیشین انتقال پیدا کرده تا زمینه ارائه خدمات مطلوب و شایسته به کارفرمایان و جویندگان کار توسط دفاتر کاریابی فراهم شود.

کد خبر: 60442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =