اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی استان مرکزی

معاون مشارکت‌های مردمی و موسسات غیردولتی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی از اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تامین مسکن مددجویان این نهاد حمایتی در قالب ودیعه مسکن در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالکریم یادگاری با بیان اینکه شش بانک برای پرداخت وام ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی استان معرفی شده است گفت: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی استان مرکزی با عاملیت چهار بانک پرداخت شد.

معاون مشارکت‌های مردمی و موسسات غیردولتی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار حداقل ۳ نفر جمعیت، معلولان سرپرست خانوار با شدت معلولیت شدید و خیلی شدید با خانوار حداقل سه نفر، فرزندان ترخیص شده از مراکز شبانه‌روزی که حداقل ۱۰ سال از تاریخ ترخیص آنها گذشته باشد و خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار نیز معلول باشد در اولویت پرداخت این وام هستند.

یادگاری درباره مبلغ این تسهیلات گفت: مبلغ این تسهیلات در شهرهای با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰۰ میلیون تومان و بقیه شهرها ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و موسسات غیردولتی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی گفت: سبز بودن فرم (ج)، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار، پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا و داشتن اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری، از شرایط پرداخت این وام است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

کد خبر: 60630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =