واریز وام حمپاد برای ۴۸۹ نفر از متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

مسعود خواست خدایی، سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام حمپاد در مجموع برای تعداد ۴۸۹ نفر از متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد (۳۰۴ نفر) و دکتری (۱۸۵ نفر) به حساب بازنشستگان کشوری واریز شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، خواست خدایی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری و فرزندانشان که در مقاطع ارشد و دکتری درحال تحصیل هستند و واحد پایان‌نامه انتخاب کرده‌اند، مشمول دریافت تسهیلات پایان‌نامه‌های دانشجویی(طرح حمپاد) می‌شوند، افزود: بازنشستگان و فرزندان در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری می‌توانند در زمان تنظیم پایان‌نامه از تسهیلات صندوق بازنشستگی کشوری بهره‌مند شوند.

خواست خدایی اضافه کرد: این افراد می‌توانند در زمان تهیه پایان‌نامه ازتسهیلات ۶ میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و هشت میلیون تومانی برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه ثبت نام این تسهیلات به صورت اینترنتی انجام شده و در طول سال فعال است، گفت: این تسهیلات در سال جدید برای کارشناسی ارشد از چهار به ۶ میلیون تومان و برای دکتری نیز از ۶ به هشت میلیون تومان افزایش یافته است.

به گفته سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیان (بازنشستگان و فرزندان درحال تحصیل) می‌توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر از شرایط این تسهیلات، اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

کد خبر: 60781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =