۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 60820
سرپرست شرکت حفاری شمال منصوب شد

مراسم معارفه علیرضا سلمان زاده، سرپرست شرکت حفاری شمال و تکریم مرتضی پاکروان؛ با حضور علیرضا صادقی مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت حفاری شمال، مراسم تکریم مرتضی پاکروان و معارفه علیرضا سلمان زاده، سرپرست شرکت حفاری شمال در روز شنبه مورخ 13 خرداد با حضور علیرضا صادقی مدیر عامل هلدینگ انرژی گستر سینا، معاونین هلدینگ و همچنین اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت حفاری شمال در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، صادقی مدیر عامل شرکت انرژی گستر سینا با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه هلدینگ انرژی گستر سینا از طرح‌ها و برنامه‌های عملیاتی شرکت‌های تابعه هلدینگ و بویژه شرکت تخصصی حفاری شمال گفت : زحمات و تلاش‌های ارزنده جناب آقای دکتر پاکروان در زمان تصدی مسئولیت قابل تقدیر و ستایش است و ان شالله زین پس در سمت جدید از خدمات و مشاوره‌های ایشان در پست مشاور عالی پروژه‌ها در هلدینگ بهره‌مند خواهیم بود؛ همچنین قبول مسئولیت و حضور جناب آقای مهندس سلمان زاده که از مدیران مجرب، خوش نام و آشنای به صنعت نفت و صنعت حفاری کشور است نیز بسیار ارزنده و ارزشمند است و در این راستا افق روشن و آینده‌ای مطلوب را برای شرکت حفاری شمال به جهت دارا بودن نیروهای مومن، متخصص، جوان و همچنین حضور مدیریت کاربلد، جهادی و ارزشی متصور هستیم.

در ادامه جلسه پاکروان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته، ضمن اشاره به عملکرد دوره مدیریت در شرکت ابراز امیدواری کرد روند رو به رشد و مطلوب شرکت با حضور سلمان‌زاده و حمایت هلدینگ انرژی گستر سینا ادامه یابد.

سلمان زاده، سرپرست شرکت حفاری شمال نیز طی سخنانی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی و همچنین تعامل، همدلی و هم افزایی همکاران به نحوی عمل کنیم تا دستاوردهای مطلوب و موثری را در راستای اعتلا و پیشرفت اهداف عالی شرکت و کسب موفقیت‌های اقتصادی در جهت آبادانی میهن اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: بدون شک مهمترین سرمایه شرکت حفاری شمال نیروی انسانی متخصص و متعهد است و توجه ویژه به نیروهای این شرکت از اولویت شغلی و کاری است و امیدواریم با همدلی و همراهی جمیع ارکان شرکت و اهتمام بیش از پیش کلیه همکاران بتوانیم شاهد کسب موفقیت‌های روز افزون و عملکرد مطلوب شرکت در تمامی زمینه‌ها باشیم.

کد خبر: 60820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =