۴۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد هستند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود ۴۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان هستند گفت: هم اکنون هیچ خانواده یا فرد دارای واجد شرایط پشت نوبت دریافت مستمری در این استان وجود ندارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدکریم آریا با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و مستمری بگیر در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است گفت: کهگیلویه و بویراحمد یک استان نسبتا کم‌برخوردار و دارای جامعه هدف گسترده و با بضاعت مالی پایین است که در حوزه مشارکت‌های مردمی نیازمند هم‌افزایی و کمک موسسات، شرکت‌ها، پیمانکاران، افراد دارای تمکن مالی و مشاغل خصوصی است.

وی ادامه داد: تا اوایل سال ۱۴۰۱ در استان هشت هزار و ۵۰۰ نفر پشت نوبت برای تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند و با تلاش و پیگیری‌ها، دریافت مستمری افراد یاد شده برقرار شد و هم اکنون هیچ خانواده یا فرد دارای واجد شرایط پشت نوبت دریافت مستمری در این استان وجود ندارد.

آریا افزود: مهمترین دغدغه و مشکل جامعه هدف بهزیستی استان مسکن و اشتغال است که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کمک‌های خوبی به این افراد شد اما با توجه به تورم نیازمند حمایت و کمک بیشتری هستند.

مدیرکل بهزیستی بیشتر افراد تحت پوشش بهزیستی استان را به ترتیب مربوط به شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه و گچساران دانست.

آریا با اشاره به فعال بودن "اورژانس اجتماعی ۱۲۳" بهزیستی در پنج شهرستان گفت: اقدامات اولیه برای راه‌اندازی در بقیه شهرستان ها در دستور کار است و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری همه سازمان‌ها هستیم.

کد خبر: 60969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =