تاکید بر به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزات شرکت کارخانجات داروپخش

مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش به‌روزرسانی دستگاه‌ها و تجهیزات را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت برشمرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت کارخانجات داروپخش، محمد مسعود علیمراد، در دیدار با برخی از سرپرستان بخش‌های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش گفت : بخش مهمی از موفقیت‌های یک مجموعه دارویی سرمایه انسانی و متخصصان شاغل در آن هستند.

وی افزود: شرکت کارخانجات داروپخش دارای ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه نیروهای متخصص و ماهر بوده و در این زمینه جزو واحدهای سرآمد کشور است.

مدیرعامل شرکت کارخانجات داروپخش با بیان اینکه باید این شرکت را به جایگاه واقعی خود برسانیم ، افزود: این کار با خرد جمعی و تلاش همه عناصر فعال در این مجموعه معظم دارویی امکان پذیر است.

علیمراد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی به روز رسانی دستگاه‌ها و تجهیزات و نگهداری از این ظرفیت از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: یکی از اولویت‌های این مجموعه به روز رسانی دستگاه‌هایی است که با امکانات روز دنیا بتواند داروی مورد نیاز داخل کشور را تامین کند و این موضوع نیازمند برنامه ریزی مناسب و تحقق بودجه است که این موارد در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های تحولی در حوزه‌های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش تدوین شده است ، ادامه داد: قطعا اخبار خوب و امیدوار کننده ای از تحولات در بخش‌های مختلف و تولید محصولات دارویی این مجموعه به اطلاع عمومی می‌رسد.

کد خبر: 61327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =