تاثیر بر مخاطب در قالب رویداد فرداساز

هانیه هادیان، هنرمند حاضر در رویداد فرداساز گفت: روش‌های ارائه خروجی کارهای هنری شکل گرفته در رویدادهای مرتبط با جامعه و میزان گستردگی جمعیت مورد مخاطب در رویدادهایی نظیر فرداساز، امکان تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان و توفیق آنها در انجام رسالت را مشخص می‌کند.

هادیان در گفت و گو با آتیه آنلاین بیان کرد: اساتید برجسته و خوب و همچنین هنرمندان خلاقی در رویداد فرداساز حضور دارند. او در ادامه افزود: با تکیه بر اینکه من دارای سه فرزند هستم، تجربه ملموس من از خانواده دارای تعداد فرزند بالا، زمینه شکل گیری و ایده‌های خلاق به ویژه در حوزه‌های انگیزشی را موجب شد. به عبارتی درک مشکلات مادران در اجتماع امکان خلق ایده‌های ناب هنری را به‌طور خاص در راستای ترغیب افراد به تشکیل خانواده و فرزندآوری به وجود می‌آورد.

این شرکت کننده حاضر در رویداد فرداساز افزود: به علت درک هنر از درون ذهن، امکان خلق اثر تاثیرگذار برای افرادی که تجربه کار در حوزه مرتبط با داشته باشند، بیشتر است. شناساندن برکت تزریق شده به خانواده به دنبال رشد جمعیت خانوار و فرزندآوری است، بستر شکل‌گیری ایده من در رویداد فرداساز بود که این مهم را از طریق چتر حمایت خانواده بر فرزندان و بارش باران بر این چتر به تصویر کشیده‌ام.

وی همچنین با اشاره به اینکه در واقع این مردم هستند که با دیدن و درک آثار هنری خلق شده در حوزه‌های مختلف، بروز تاثیرات این حوزه را نشان خواهند داد، تاکید کرد: تولید آثار هنری در واقع بخشی از خروجی انگیزشی مرتبط با موضوعاتی مانند جمعیت و فرزندآوری است، اما میزان تاثیر آن در جامعه زمانی مشخص می‌شود که نمود آن به شکل گسترده رخ دهد.

این هنرمند تصویرگر گفت: طبیعتاً توسعه خدمات اجتماعی به خانواده امکان تاثیر بیشتر بر انگیزه افراد برای تشکیل خانواده پرجمعیت را فراهم خواهد آورد که البته پرداختن به این مهم در قالب ایده های نیز امکانپذیر است. در واقع خلق اثر هنری مرتبط با دغدغه جامعه در کنار حمایت از افراد است که خروجی قابل توجه خواهد داشت.

کد خبر: 61410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =