سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی مجموعه‌های وابسته به وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری از سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد تومانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری از روزهای ابتدایی سال‌جاری آغاز شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، غلامعلی حیدری در جشن روز اصناف که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، بیان کرد: در سفر سال گذشته رییس‌جمهور اعتبار چشمگیری به استان اختصاص یافت که معادل چندین سال اعتبار این استان بود و با جذب این حجم اعتبار، تحول بزرگی در استان شکل می‌گیرد.

وی به اقدامات دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: یکی از اقداماتی که دولت سیزدهم از جمله وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی برای استان انجام داده است ورود سازمان‌های سرمایه‌گذاری از جمله شرکت شستا، سازمان بازنشستگی و صندوق بیمه روستاییان و عشایری است که در همین راستا دو هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته است.

حیدری در ادامه از آغاز عملیات اجرایی احداث و تکمیل پنج درمانگاه تامین‌اجتماعی در استان خبر داد و گفت: دولت سیزدهم دولت کلنگ‌زنی نیست و اگر طرحی آغاز کند آن را به پایان می رساند. امید است با اقدامات دولت سیزدهم ناترازی‌های موجود رفع و زمینه رشد و آبادانی استان بیش از پیش فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به بنیه اقتصادی ضعیف اکثر مردمان این استان، سرمایه‌گذاری سازمان‌های ملی و شستا می‌تواند جبران کننده باشد و بخش مهمی از ناترازی‌ها را تراز کند.

کد خبر: 61416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =