افزایش وام ازوداج فرزندان بازنشستگان به ۳۵ میلیون تومان

نعمت‌الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز هشتمین دوره ثبت نام اینترنتی وام ازدواج ۱۴۰۲ فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از روز شنبه سوم تیرماه از طریق درگاه خدمات الکترونیک خبر داد و گفت: مبلغ وام ازدواج فرزندان در این دوره، مبلغ ۳۵میلیون تومان با اقساط ۳۶ماهه و کارمزد سالانه ۴درصد تعیین شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشور، ترکی بیان کرد: البته این مبلغ با توجه به شرایط امروز چشمگیر نیست، اما تلاش مجموعه صندوق بازنشستگی این بوده تا با توجه به منابع در اختیار و تنوع تسهیلات مالی صندوق در بانک عامل، به تسهیل ازدواج فرزندان بازنشستگان عزیز کمک نماید.

او افزود: هشتمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا انتهای سال بنا به نیاز بازنشستگان به این تسهیلات به صورت مستمر قابل ثبت‌نام و انجام است.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قسمت تسهیلات مالی/وام ازدواج) نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری تصویر اصل مدارک تعیین شده در سامانه اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: ضروری است، متقاضیان عزیز پیش از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک شرایط و دستورالعمل مندرج در سایت را به طور کامل و دقیق مطالعه کنند و سپس اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

او با بیان اینکه تلاش شده تا امکان ثبت نام انواع تسهیلات مالی برای بازنشستگان عزیز در طول سال فراهم شود، گفت: با تعامل و هماهنگی بانک عامل این امکان برای وام ضروری و وام حمپاد ایجاد شده بود و اکنون برای وام ازدواج فرزندان نیز عملیاتی شده است.

ترکی در ادامه با اشاره به شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، تاکید کرد: از جمله این شرایط می توان به این نکته اشاره کرد که تسهیلات صرفاً به ازدواج اولیه فرزند (عروس/داماد) بازنشستگان و فرزند وظیفه بگیر(همسر) تحت پوشش صندوق تعلق می گیرد یا اگر پدر و مادر هر دو مشترک صندوق باشند، صرفاً یک فقره تسهیلات به فرزندان ایشان پرداخت می شود.

وی افزود: اسکن اصل صفحه اول شناسنامه و صفحه ای که مشخصات همسر وفرزندان قید شده باشد؛ اسکن اصل عقدنامه و صفحاتی که مشخصات زوجین (عروس وداماد) قید شده و ثبت شماره دفترکل، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه (بازنشسته/وظیفه بگیر همسر) در سامانه ثبت نام الزامی است.

براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، متقاضیان تحت پوشش در زمان ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی باید از روش ورود شناسایی سه عاملی (دفترکل، کد ملی و شماره حساب) استفاده کنند.

کد خبر: 61501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =