بازدید معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی از بیمارستان امام علی (ع) چهارمحال و بختیاری

مهدی اسلامی، معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی از بیمارستان امام علی (ع) چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی چهارمحال و بختیاری، اسلامی در جریان این بازدید از بخش‌ها و واحدهای بیمارستان و پروژه‌های در دست اجرا از جمله آشپزخانه تمام مکانیزه بیمارستان، واحد رختشوی‌خانه و لندری و درمانگاه رفرال دندانپزشکی و همچنین برخی فرایندها و نحوه ارائه خدمت توسط همکاران بازدید کرد.

وی گفت: کار کردن در بخش درمان سازمان تامین‌اجتماعی همانند عبادت است، به‌ویژه ارائه خدمات درمانی رایگان به قشر ضعیف جامعه که گاها به‌دلیل مخارج سنگین درمانی یا مراجعه نمی کنند یا دیر مراجعه می کنند. لذا توسعه خدمات درمانی مطلوب در مراکز ملکی می‌تواند به این قشر عزیز جامعه بسیار کمک کننده و ثمربخش باشد.

اسلامی درباره برخی چالش‌های مطرح شده در سازمان بیان کرد: عمده‌ترین چالش ما چالش نیروی انسانی ماهر در تمام زمینه‌های بخش درمان است و وظیفه شرعی و قانونی ما جانشین‌پروری است.

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی افزود: در گذشته وجود برخی قوانین سبب آسیب به منابع مالی سازمان شده است؛‌به عنوان نمونه بازنشستگی پیش از موعد و یا تحمیل برخی تعهدات به سازمان همچون طرح دارویار که منابع سازمان را دچار چالش کرده است.

وی همچنین بدهی‌های معوق سازمان را هم از چالش‌های پیش روی سازمان نام برد و گفت: بزودی مبالغی از مطالبات سازمان به طرفهای قرارداد پرداخت می‌شود .

اسلامی در این بازدید مهمترین و ماندگارترین اثر یک مدیر را جذب و تربیت نیروی انسانی ماهر نام برد و گفت: مدیران ما باید جوان‌های باانگیزه و با استعداد را شناسایی کنند و بکار بگیرند زیرا نیرویی که در مجموعه بی‌اثر باشد فقط سبب اتلاف انرژی و منابع در سازمان است.

وی همچنین عنوان کرد: بخش درمان سازمان پیشانی سازمان است و جاذبه سازمان به ارائه خدمات درمانی مطلوب آن وابسته است . همه ما یک هدف واحد داریم و آن هم خدمت شایسته به مردم شریف کشور و بیمه‌شدگان عزیز است.

در این مراسم مدیر درمان استان نیز ضمن ارائه عملکرد مدیریت درمان، به مسائل و مشکلات استان از جمله بازنشستگی همکاران، کمبود پزشک متخصص در استان و مشکلات جذب نیرو و... اشاره کرد.

کد خبر: 61504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =