افتتاح پروژه‌های مشترک صنایع دستی جامعه هدف بهزیستی و  میراث فرهنگی در شیراز

مراسم افتتاحیه پروژه‌های مشترک صنایع دستی جامعه هدف اداره کل بهزیستی و اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در سه منطقه از شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی فارس در تشریح برنامه افتتاحیه گفت: ۲۷ کارگاه به منظور آموزش، تولید و فروش محصولات جامعه هدف بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین بهزیستی فارس، مدیرکل میراث فرهنگی و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال مستقیم بیش از ۸۰ نفر از مددجویان در این طرح افزود: کارگاه‌ها در رشته‌های منبت، کاشی کاری، معرق، چرم دوزی، مینا کاری، سفال، قلم‌زنی، جوک‌کاری، نقاشی، کبه‌بافی، خاتم‌کاری، نقره‌کاری و ظروف سرامیکی فعالیت می‌کنند و استاد کاران ماهر که در ذیل تفاهم‌نامه بهزیستی و میراث فرهنگی از سمت اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی معرفی شده‌اند در همین زمینه ها نیز به مددجویان علاقه‌مند آموزش می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: فروشگاه صنایع دستی جامعه هدف به منظور فروش محصولات، واقع در خیابان هدایت، نبش پوستچی جهت فروش محصولات تولیدی جامعه هدف نیز همزمان با کارگاه‌های اشتغال‌زایی افتتاح شده است.

هوشیار اجرای این طرح و افتتاح این کارگاه‌ها را گام مهمی در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این اداره کل برشمرد که تاثیر بسزایی نیز در اتصال هنرآموزان گروه هدف به بازار فروش دارد.

کد خبر: 61536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =