صادرات سرم تحت هیچ شرایطی انجام نمی‌شود

مدیرعامل تیپیکو گفت: تولید داروهای مختلف در مجموعه تیپیکو در دست انجام است و تاکید ما بر تامین نیازهای داخل کشور بوده و به همین دلیل صادرات مواردی مانند سرم به هیچ عنوان انجام نمی‌شود.

منصور نکویی نیا، مدیر عامل تیپیکو در گفتگو با آتیه‌آنلاین، گفت: هلدینگ دارویی تیپیکو (سرمایه‌گذاری دارویی تامین) رسالت تامین دارو برای اقشار مختلف جامعه را برعهده دارد و با بسترسازی‌های صورت گرفته علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای دارویی کشور در حوزه‌های مختلف در زمینه صادرات نیز فعالیت‌هایی داشته و پس از تامین نیازهای داخل صادراتی به کشورهای خاورمیانه،آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی دارد.

مدیرعامل تیپیکو که این روزها مجموعه‌اش در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور یافته، در ارتباط با این حضور گفت: مجموعه ما نیز مانند بسیاری از مجموعه‌ها نیازهای فناورانه متعددی دارد که تلاش کرده‌ایم در موارد متعدد این نیازها را با کمک شرکت‌های داخلی تامین کنیم. اخیرا نیز با احصاء نیازهای فناورانه تیپیکو در این نمایشگاه حضور یافته‌ایم تا از آمادگی شرکت‌های دانش‌بنیان برای تامین این نیازها بهره ببریم.

وی ادامه داد: تیپیکو ۲۵ شرکت دارویی زیرمجموعه دارد که در موارد متعدد نیازهای این شرکت‌ها یکسان بوده و بر این اساس تجمیع این نیازها برای مجموعه اثرگذار است.

نکویینیا در توضیح نیازمندی‌های فناورانه این مجموعه گفت: هوشمندسازی زنجیره تامین به معنای تهیه مواد اولیه، برنامه ریزی تولید و فروش با پایش هوشمند بازار، هوشمندسازی بسترهای صادرات محصولات و نیازسنجی آن، هوشمندسازی مصرف بهینه انرژی و افزایش راندمان تولید، هوشمندسازی زنجیره بازرگانی در صنعت دارو، هوشمندسازی بسته‌بندی‌های دارویی، هوشمندسازی ناوگان توزیع دارو، هوشمندسازی منابع انسانی در شرکت‌های دارویی، نرمافزار جمع‌آوری و ساماندهی هوشمند داده‌های حوزه توسعه دارو در دنیا و نرم‌افزار هوشمند پایش بیماری‌های دام و انسان مبتنی بر خدمات GIS از جمله این موارد است.

کد خبر: 61552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =