رشد ۱۰۹ درصدی پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در سال جاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از رشد ۱۰۹ درصدی پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در دو ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان ایلام ، صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیرماه جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با حضور رییس و کلیه اعضاء در محل سالن جلسات بانک رفاه کارگران برگزار شد.

نورالدین الیاسی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این جلسه با بیان این که ۷۰ درصد جمعیت استان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند گفت: اقدامات زیادی در دولت سیزدهم انجام گرفته است و مدیران در این دولت باید برنامه خدمتگزاری به مردم را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: رویکرد شورای هماهنگی مدیران در سال جدید باید کمی، کیفی و تحول در کارها باشد و از تمامی ظرفیت‌های پیش رو برای خدمت به مردم و رفع مشکلات استفاده شود.

الیاسی به میزان پرداخت تسهیلات بانک رفاه اشاره کرد و گفت: میزان پرداخت تسهیلات بانک رفاه کارگران در دو ماهه ابتدای سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۰۹ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از بخش واقعی و مردمی اقتصاد، بانک توسعه تعاون نرخ سود تسهیلات به تعاونی‌ها را دو درصد کاهش داده است.

در پایان اعضاء به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مواردی به تصویب اعضاء رسید.

کد خبر: 61598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =