خود را مسئول حمایت از شرکت‌های فناور می‌دانیم

دبیر محتوایی رویداد تامین هوشمند گفت: سازمان تامین اجتماعی خود را مسئول حمایت از شرکت‌های فناور می‌داند اما این حمایت به معنای پول‌پاشی نیست.

به گزارش آتیه‌آنلاین، سیاوش صلواتیان دبیر محتوایی رویداد تامین هوشمند در نمایشگاه الکامپ در مراسم رونمایی از طرح «دبیرخانه دائمی خلاقیت و نوآوری سازمان تأمین اجتماعی» که در آخرین روز نمایشگاه الکامپ برگزار شد، گفت: سالن سازمان تامین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ را می توان بازارگاه تحول دیجیتال تامین اجتماعی دانست که نام تامین هوشمند بر روی آن گذاشته شده است.

وی این محل را نقطه ای برای هوشمندسازی تامین اجتماعی و در عین حال تامین هوشمند نیازهای این سازمان برشمرد و افزود: در این نمایشگاه با یک شوک عظیم مواجه شدیم زیرا در پنج روز اولی که نیازهای تامین اجتماعی برای برآورده شدن از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام شد ۱۵ هزار نفر از این سایت و نیازمندی‌های آن بازدید کردند که این رقم گویای عطش همکاری میان شرکت‌ها است.

صلواتیان ادامه داد: در مدت برگزاری نمایشگاه نیز بیش از ۱۲۰ شرکت درخواست داشتند در قالب پنل‌های طراحی شده به معرفی توانمندی‌های خود بپردازند که از این میان ۳۲ شرکت در این رویداد به ارائه در پنل‌ها پرداختند.

دبیر محتوایی رویداد تامین هوشمند در نمایشگاه الکامپ گفت: سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه ما به نوعی مسئولیت حمایت از شرکت‌های فناور را دارد اما این به معنای پول‌پاشی در این حوزه نیست بلکه ما بستر را فراهم می‌کنیم تا شرکت‌های مختلف بتوانند در زمینه نیازهای سازمان به فعالیت بپردازند.

وی با بیان اینکه در میان شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان اشتیاق خوبی برای همکاری با سازمان تامین اجتماعی دیده شده، ادامه داد: اگرچه اکنون نمایشگاه الکامپ رو به پایان است اما دبیرخانه تامین هوشمند از این پس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و ما با شیوه‌های نوین‌تری به دنبال ارائه خدمات هستیم.

کد خبر: 61667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =