مذاکره برای صادرات انواع دارو و انتقال تکنولوژی به کنیا

مدیرعامل تیپیکو با اشاره به ظرفیت‌های زیادی که برای صادرات دارو به کشورهای آفریقایی از جمله کنیا وجود دارد، گفت: قیمت و کیفیت داروهای ایرانی مورد تایید طرف‌های خارجی در نمایشگاه دارویی کنیا قرار گرفته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تیپیکو، منصور نکویی‌نیا درباره حضور نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین(تیپیکو) در نمایشگاه دارویی آفریقا medexpo ۲۰۲۳ ، گفت: در این نمایشگاه که با حضور ۳۰ کشور برگزارشد ظرفیت‌های صادراتی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین به بازدیدکنندگان ارائه شد.

وی افزود: برای صادرات محصولات نهایی یکی از الزامات کشور کنیا ثبت دارو در آن کشور و بازدید از کارخانه و خط تولید و بررسی GMP کشور صادر کننده است.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با بیان اینکه در این کشورصادرات مکمل‌ها و مواد اولیه نیاز به زمان کمتری به نسبت صادرات دارو نیاز دارد ، افزود: برندهای معتبری در کنیا در حال فعالیت هستند و باوجود حضور این تعداد شرکت باز هم نیاز دارویی این کشور با محصولات ایرانی مقدور است.

نکویی‌نیا با اشاره به اینکه در حوزه انتقال تکنولوژی هم کشور کنیا علاقه‌مندی نشان داده، گفت: قیمت و کیفیت داروهای تولیدی تیپیکو مورد تایید طرف‌های خارجی قرار گرفته و از آن استقبال شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با بیان اینکه ۱۲۳ محصول دارویی در لیست نیازهای داروهای ضروری کنیا است، افزود: یکی از شرکت‌های مطرح توزیع کننده دارو در کنیا برای عقد قرارداد با یکی از شرکت‌های تابعه تیپیکو اعلام آمادگی کرده و منتظر این شرکت برای عقد قرار داد همکاری هستیم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر آنتی بیوتیک، آنتی متابولیک،آنتی وایرال، آنتی کنسر و داروهای دیابت مورد نیاز این کشور است.

کد خبر: 61834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =