کاهش قیمت دلار و دیگر ارزها در بازار

قیمت دلار و سایر ارزها در روزهای گذشته روند نسبتا نزولی داشته و در مرکز مبادله ارز و طلا و بازار آزاد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، قیمت انواع ارز در هفته گذشته نسبتا با ثبات بود و نوسان‌های اندکی را تجربه کرد به گونه‌ای که تغییرات قیمتی در هر دلار آمریکا، یورو، درهم و سایر ارزها به چند صد تومن محدود می‌شد.

حالا قیمت‌ این ارزها در مرکز مبادله ارز و طلای ایران و در بازار (غیر رسمی) آزاد روند نزولی قیمت‌ها را طی روزهای گذشته شاهد هستیم. به عنوان مثال هر دلار آمریکا که روزهای پایانی هفته گذشته را در کانال ۵۱ هزار تومانی سپری می‌کرد. در این ایام به کانال ۵۰ هزار تومانی رسیده و نرخ‌های اعلامی نشان از ادامه این روند در روزهای باقیمانده هفته جاری است.

نرخ هر دلار آمریکا در مرکز مبادله نیز به صورت اسکناس و حواله نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرد و به ترتیب ۴۱ هزار و ۲۵۸ هزار تومان و ۳۷ هزار و ۵۰۷ تومان اعلام شده است.

هر یورو نیز که در آخرین روزهای هفته گذشته به کانال قیمتی ۵۶ هزار وارد شده بود. به تدریج به کانال ۵۴ هزار تومانی برگشت و امروز هر یورو در بازار آزاد ۵۴ هزار ۵۰۰ تومان نیز معامله شد. البته اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران ۴۵ هزار و ۱۸۳ تومان و حواله ۴۱ هزار و ۷۶ تومان قیمت‌گذاری شده است که نسبت به دو روز گذشته روند کاهشی داشته است.

درهم و سایر ارزها نیز همین وضعیت را تجربه کردند و این بازار شاهد ثبات و البته کاهش نرخ در ساعات و روزهای گذشته بوده است. امروز نرخ هر درهم به صورت اسکناس ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان و به صورت حواله ۱۰ هزار و ۲۱۳ تومان در مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام شد که این ارز نیز کاهش قیمت را نسبت به روزهای گذشته تجربه کرد.

کد خبر: 61994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =