پوشش بیمه‌ای ۲۰ هزار امدادگر هلال احمر

با گذشت حدود ۱۰ ماه از امضای تفاهم‌نامه سازمان تأمین اجتماعی و جمعیت هلال احمر در شهریور ماه ۱۴۰۱، اکنون براساس اعلام این جمعیت، بیش از ۲۰ هزار امدادگر این مجموعه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اعضای شورای‌عالی جمعیت هلال احمر ضمن اعلام این خبر، آن را اتفاقی ارزشمند و شاخص در امر بیمه فراگیر توصیف کردند که مایه افتخار و مباهات است.

اعضای این شورای با ارسال تقدیرنامه‌ای به سازمان تأمین‌اجتماعی، از مساعی و تلاش‌های ارزشمند میرهاشم موسوی مدیرعامل و مجموعه همکاران این سازمان در راستای پوشش بیمه فراگیر ویژه اقشار مختلف جامعه بخصوص برقراری بیمه تأمین‌اجتماعی نجاتگران و امدادگران شریف و پرتلاش جمعیت هلال احمر تقدیر کردند.

در این تقدیرنامه، جبران مخاطرات مردم مأموریت مشترک سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی توصیف شده است. در بخشی از این نامه آمده است: امروز با بیش از یک قرن سابقه خدمت‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی کشور، پوشش بیمه‌ای نماد افتخار و مباهات این سازمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تحت پوشش قراردادن بیش از ۲۰ هزار امدادگر شریف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یکی از اتفاقات ارزشمند و شاخص در امر بیمه فراگیر به حساب می‌آید.

بیستم شهریورماه ۱۴۰۱ و با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در سازمان تأمین‌اجتماعی، تفاهم‌نامه‌ای میان این دو مجموعه به امضا رسید که بر اساس آن قرار شد آن دسته از امدادگران جمعیت هلال‌احمر که تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی نیستند، با پرداخت حق بیمه آنها از سوی جمعیت هلال احمر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار بگیرند که پس از حدود ۱۰ ماه این تفاهم‌نامه به مرحله عملیاتی رسیده و اکنون بیش از بیست هزار نفر از امدادگران شریف جمعیت هلال احمر تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند.

کد خبر: 62137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =