سرپرست معاونت امور شرکت‌های هلدینگ انرژی منصوب شد

مدیرعامل هلدینگ انرژی شستا طی حکمی عادل صالحی را به عنوان سرپرست معاونت امور شرکت‌ها، مجامع و برنامه‌ریزی هلدینگ انرژی منصوب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)؛ آیین مراسم تکریم و معارفه معاونت امور شرکت‌ها، مجامع و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این هلدینگ، امروز دوشنبه ۲۶ تیر برگزار و عادل صالحی جایگزین علی ممیزان در این معاونت شد.

ابوالقاسم احمدی مهر، مدیرعامل هلدینگ انرژی در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی ممیزان معاون سابق هلدینگ انرژی در بخش امور شرکت‌ها، گفت: طی ۱۵ ماه گذشته با همدلی، هماهنگی و همفکری خوبی که میان معاونت‌ها و مدیران هلدینگ با بدنه شرکت‌ها وجود داشت اتفاقات خوب و مهمی رخ داد و بسیاری از موانع و مشکلات مرتفع شد.

وی افزود: معاونت امور شرکت‌ها باید راهبرد ۱۲ گانه ابلاغی از سوی شستا را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد و نظارت لازم و کافی را در تصمیم‌گیری‌های هیات مدیره شرکت‌ها بر اساس برنامه های ۲،۱ و ۵ ساله داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ انرژی ادامه داد: در مجموعه هلدینگ انرژی اصل، کار و پیشبرد پروژه هاست و در این مسیر باید نسبت به چارچوب‌ها و بودجه مصوب شده حساس بود تا از بروز انحراف احتمالی جلوگیری شود و در همین راستا معاونت امور شرکت‌ها نقش بسیار کلیدی و مهمی را ایفا خواهد کرد.

احمدی مهر با اشاره به اینکه معاونت امور شرکت‌ها به‌عنوان بازوی نظارتی هلدینگ فعالیت می‌کند، گفت: تمام شرکت‌های زیرمجموعه ملزم به داشتن برنامۀ استراتژیک شده‌اند، باید بر فرایندها نظارت دقیق داشت تا تحلیل‌ها و اهداف به‌درستی تدوین شود، از طرف دیگر، این معاونت تعامل گسترده‌ای با شرکت‌های زیرمجموعه دارد تا نیازها و مشکلات آن‌ها را شناسایی و پیگیری کرده و به حل‌وفصل آن‌ها کمک کند.

کد خبر: 62297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =