پاسخگویی مستقیم مدیران تأمین‌اجتماعی به تماس‌های تلفنی مردم

رحمان فراهانی، سرپرست اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: در ایام هفته تأمین‌اجتماعی و با هدف توسعه تعامل با مخاطبان و پاسخگوی بی‌واسطه به ذی‌نفعان، جمعی از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف تخصصی تأمین‌اجتماعی برای پاسخگویی مستقیم به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردمی، در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان حضور یافتند و در کنار کارشناسان این مرکز، به تماس‌های زیادی از سوی مخاطبان سازمان پاسخ گفتند.

به گزارش آتییه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، فراهانی بیان کرد: اداره‌کل ارتباطات و نظارت مردمی در راستای تحقق اهداف سازمان و جلب رضایتمندی ذی‌نفعان، در چندین نوبت از معاونت‌های سازمان برای پاسخگویی و برقراری ارتباط دو سویه میان سازمان و مخاطبان دعوت به عمل آورده که این امر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. در سال جاری این موضوع در هفته تأمین‌اجتماعی نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مدیران و کارشناسان معاونت بیمه‌ای در تاریخ ۲۴ تیر برای پاسخگویی به سوالات ذی‌نفعان، در مرکز تماس ۱۴۲۰ حضور یافتند و در این روز از تعداد ۳۱۵۵ تماس صورت‌گرفته با مرکز ۱۴۲۰ در ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰، تعداد ۵۱۵ مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه بیمه‌ای بوده‌اند، که ۱۱۵ تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخ داده شد و سایر تماس‌ها توسط کاربران مرکز یادشده پاسخ داده شده است.

فراهانی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ تیر نیز مدیران و کارشناسان معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات ذینفعان، در مرکز تماس ۱۴۲۰ حضور یافتند و از تعداد ۲۰۱۶ تماس صورت‌گرفته با مرکز ۱۴۲۰ در ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۰:۰۰، تعداد ۱۳۸ مخاطب خواستار صحبت با همکاران حوزه درمان بوده‌اند، که ۸۱ تماس توسط همکاران آن حوزه پاسخگویی گردید و سایر تماس‌ها توسط کاربران مرکز یاد شده پاسخ داده شده است.

او همچنین اضافه کرد: مدیران و کارشناسان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در تاریخ ۲۵ تیرماه در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی پاسخگوی سوالات و نقطه‌نظرات کارکنان واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی بوده‌اند و به تعداد زیادی از تماس‌های کارکنان از سراسر کشور پاسخ داده‌اند.

کد خبر: 62327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =