افزایش ۷۰ درصدی سود در شرکت دوده صنعتی پارس

جلسه بررسی عملکرد سه ماهه نخست شرکت دوده صنعتی پارس و تطابق آن با بودجه تعریف شده سال ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل و مدیران این شرکت درمحل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شرکت دوده صنعتی پارس، در این جلسه مدیران مالی، بازرگانی و حقوقی به اتفاق علی کدخداشهریاری، مدیر عامل شرکت دوده صنعتی پارس، با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته، نتایج حاصله در بهبود تولید و سود شرکت را ارائه کردند.

مدیرعامل دوده صنعتی پارس در این جلسه گفت: با بهره‌برداری آزمایشی از فاز سه توسعه، علاوه بر بهبود کیفیت و کمیت محصول، بهبود ضریب مصرف مواد اولیه نیز از عوامل موثر در افزایش ۷۰ درصدی سود خالص سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه حقوقی، برنامه شرکت پیشگیری از تشکیل پرونده‌های حقوقی است و با این رویکرد با مذاکره قبل از طرح دعوا، ضمن حفظ منافع شرکت، از تطویل زمان رسیدگی و هزینه‌های طرح دعوا و … اجتناب شده است.

شهریاری گفت: عملکرد سه ماهه این شرکت افزایش ۱۳ درصدی میزان تولید نسبت به سه ماهه اول سال قبل را نشان می‌دهد و این کارخانه ظرفیت توسعه بیشتر را دارد و طرح‌های توسعه آتی با تایید سهامداران اصلی در برنامه قرار خواهد گرفت.

در ادامه حجت اله برامکی یزدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در شرکت دوده صنعتی پارس و ابراز امیدواری کردکه این روند در ماه‌های آتی با جدیت و قوت ادامه یابد.

کد خبر: 62682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =