افزایش قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

پس از افت قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز در روزهای گذشته، امروز دوباره قیمت این کالاها به روند صعودی خود بازگشتند و هر دلار امریکا در صرافی‌های بانکی ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین،  با وجود روند کاهشی قیمت طلا، سکه و انواع ارز در بازار روزهای گذشته به نظر می‌رسد امروز این روند برعکس شده است چرا  که این بازارها نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کردند.

ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود با ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز از ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان روز گذشته فاصله گرفت و ۱۰ میلیون ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تومان داد و ستد شدند علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای چهار میلیون و ۳۹۵ هزارتومان رسید.

البته نرخ انس جهانی طلا نیز امروز یک ‌هزار و ۸۵۵ دلار قیمت‌گذاری شد.

افزایش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی

در میان نرخ ارز نیز همین رویه را دنبال کرد و هر دلار در صرافی های بانکی از ۲۱ هزار و ۳۹۰ تومان دیروز به ۲۲ هزار و ۴۵۰ تومان رسید و نرخ خرید آن نیز به ۲۱ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش یافت.

قیمت فروش یورو نیز روز گذشته (سه شنبه ۳۰ دی ماه) ۲۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود که امروز تا ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان بالا آمد و نرخ خرید آن هم به ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان رسید.

کد خبر: 6320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =