پیام تسلیت مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در پی درگذشت فرزند دکتر سیم‌فروش

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، با صدور پیامی درگذشت فرزند «دکتر ناصر سیم‌فروش» رئیس بخش اورولوژی بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد را تسلیت گفت.

به‌گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این پیام، درگذشت دکتر امیرعلی سیم‌فروش فرزند دکتر سیم‌فروش رئیس بخش اورولوژی بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد را تسلیت گفته و برای بازماندگان آرزوی صبر و شکیبیایی کرده است.

متن پیام تسلیت میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به این شرح است؛

همه از خدائیم و به سوی او بازخواهیم گشت

استاد ارجمند جناب آقای دکتر سیم فروش

ریاست محترم بخش اورولوژی بیمارستان شهید دکتر لبافی نژاد

سلام علیکم و رحمت ا...

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت ناگهانی فرزند برومند حضرتعالی دکتر امیرعلی سیم‌فروش را خدمت آن استاد فرزانه و خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

غفران و رحمت واسعه الهی و اعتلای درجه آن عزیز ازدست‌رفته را همراه با صبر و اجر برای جنابعالی وسایر بازماندگان، از پروردگار هستی‌بخش، مسألت دارم.

میرهاشم موسوی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

براساس این گزارش، دکتر ناصر سیم‌فروش، عضو تیم پزشکی امام خمینی (ره) و رئیس بخش اورولوژی بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد (از بیمارستان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی در شهر تهران) است که بسیاری از متخصصان برجسته اورولوژی کشور در دروه تحصیل از شاگردان وی بوده‌اند.

او همچنین نایب‌رئیس انجمن بین‌المللی اورولوژی و از چهره‌های ماندگار رشته پزشکی، استاد تمام اورولوژی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و نویسنده بیش از ۲۰۰ مقاله در نشریه‌های بین‌المللی و چندین کتاب به زبان‌های فارسی و انگلیسی است.

کد خبر: 63686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =