ارائه خدمات درمانی به بیش از ۷۸۰۰ نفر از زائران در مرزهای چذابه و شلمچه

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از مراجعه بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت خدمات درمانی به مواکب درمانی مستقر در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه از ابتدای طرح درمانی مراسم راهپیمایی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی خوزستان، دکتر هدایت‌اله عبدی‌زاده اعلام کرد: از ساعت ۸ صبح روز یکم شهریور لغایت پایان مراسم اربعین ۷ هزار و ۸۹۵ نفر برای دریافت خدمات درمانی به مواکب درمانی متعلق به سازمان تأمین‌اجتماعی مستقر در پایانه مرزی چذابه و شلمچه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۵ نفر از اتباع خارجی (پاکستانی و افغانستانی) مورد پذیرش و درمان قرار گرفتند.

مدیر درمان تأمین‌اجتماعی خوزستان بیشترین علت مراجعه به مواکب درمانی را گرمازدگی بیان کرد و گفت: بیماری‌های تنفسی، گوارشی، قلبی و تروما نیز بیشترین مراجعه را داشتند.

عبدی‌زاده با تقدیر از زحمات همه کسانی که در فرآیند درمان زائران نقش‌آفرینی کردند، گفت: ۱۱ تیم درمانی از استان‌های معین خوزستان شامل مدیریت‌ درمان استان‌های تهران، قم، یزد، سمنان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان و لرستان در کنار چهار تیم درمانی از شهرهای مختلف استان خوزستان به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی کردند.

گفتنی است، ۱۳۳ نفر کادر درمانی شامل پزشک، پرستار، بهیار و دارویار با پشتیبانی بیش از ۹۰ نفر در این مواکب همکاری داشتند.

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۷۸۰۰ نفر از زائران در مرزهای چذابه و شلمچه

کد خبر: 63836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =