بازارگرمی فروش اجناس به اسم رونالدو در ایران

سفر رونالدو به ایران و استقبال قابل توجه مردم از او موجب شده این روزها بسیاری از نام این ورزشکار به عنوان شگردی برای افزایش فروش استفاده کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، یک روز از سفر فوتبالیست مطرح پرتقالی به ایران گذشته و در این مدت حاشیه‌های متعددی درباره این سفر ایجاد شده و گویا حتی روی بازار ایران نیز تاثیراتی داشته است.

حال مروری بر سایت‌های فروش اینترنتی گویای آن است که برخی سعی دارند با استفاده از این نام توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده و شانس مضاعفی برای فروش و دیده شدن کالای خود ایجاد کنند.

در این میان این شیوه گاه حتی به نوعی طنز شبیه شده و برخی آگهی‌ها بیش از هرچیز موجبات خنده را فراهم می‌آورند. بطور مثال یکی از سایت‌ها آگهی فروش یک پیراهن مجلسی زنانه را منتشر کرده و کنار یک دیوار یک پیراهن مجلسی قرارداده و نوشته است: «لباس مجلسی زن رونالدو»؛ قیمت این لباس هم یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام شده و فروشنده تاکید کرده است که این لباس تنها برای مدت یک ساعت پوشیده شده است.

آگهی جالب دیگر مربوط به سماور زغالی رونالدو است که فروشنده با استفاده از نام این فوتبالیست تلاش کرده بیشتر دیده شود و راهی برای فروش سماورهای استیل و گالوانیزه با قیمت ۶۰۰ هزار تومانی پیدا کند.

اسکیت پسر رونالدو هم از دیگر مواردی است که با قیمت سه میلیون تومانی برای فروش گذاشته شده و حوالی میدان صادقیه تهران به فروش می‌رسد.

فرد دیگری نیز ویلای کردان خود را "ویلای در شان رونالدو و زن و بچه‌اش" معرفی کرده است.

یک واحد آپارتمان ۶۰ متری هم در محدوده پونک با قیمت حدود شش میلیاردی آگهی شده و چنین عنوان شده که این واحدی است که قرار بوده رونالدو در آن مستقر شود؛ البته در این آگهی اشاره شده که این عبارت "جهت مزاح" استفاده شده است.

در کنار این موارد این سفر بازار گرمی هم برای فروش انواع لباس ورزشی با نام این بازیکن فراهم کرده و در میان آگهی‌ها موارد متعددی از لباس‌های ورزشی و ماگ و حتی اکانت بازی‌های پلی استیشن که دارای رونالدو است ایجاد شده است.

کد خبر: 63922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =