ایجاد ۴۶۰ هزار فرصت شغلی در سال‌جاری

«محمود کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید پیشرفت قابل انتظار برنامه‌های حوزه اشتغالزایی در سطح کشور، از ثبت ۴۶۰ هزار فرصت شغلی بر روی سامانه رصد ملی اشتغال در بازه زمانی ۶ ماهه سال جاری خبر داد.

معاون وزیر کار در ارتباط با آخرین داده های حوزه خلق فرصت‌های شغلی به آتیه آنلاین گفت: در بازه زمانی ۲ ساله فعالیت دولت سیزدهم در حوزه ایجاد گسترده فرصت‌های شغلی در بخش‌های مختلف، بالغ بر یک میلیون و ۹۵۰ هزار فرصت شغلی در زمینه‌های گوناگون با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها با محوریت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شد.

کریمی بیرانوند در ادامه اضافه کرد: براساس آخرین اطلاعات حوزه اشتغالزایی، برنامه‌های مربوط به حوزه اشتغال سال‌جاری تا امروز پیشرفت حدود ۴۸ درصدی داشته است.

او همچنین افزود: بیش از ۴۶۰ هزار فرصت شغلی جدید در سال ۱۴۰۲ توسط همه دستگاه‌های اجرایی بر روی سامانه رصد ملی اشتغال به ثبت رسیده است.

معاون وزیر کار تاکید کرد: در واقع آمار اشاره شده در ارتباط با ایجاد اشتغال به خروجی این بخش از ابتدای سال‌جاری تا روزهای پایانی شهریور ماه مربوط می‌شود.

وی در ادامه مهم‌ترین مسأله زیست‌بوم ملی اشتغال را هماهنگی ملی بین‌دستگاه‌ها دانست و گفت: در این راستا تمرکز بر تولید و مسائل مرتبط با این چرخه، اشتغال پایدار و درآمد مناسب برای افراد شاغل ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: 63952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =