توجه و تاکید سند تحولی شستا به افزایش تولید و سودآوری در شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی(شستا) به‌منظور اطلاع از فعالیت مجموعه گروه صنعتی و تولیدی عالم‌آرا، از این شرکت بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از شستا، ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی در این بازدید گفت: در دوره جدید و در راستای رویکردهای تحولی مجموعه شستا مصمم هستیم، با تأکید بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید و حاشیه سودآوری شرکت‌ها را با رویکردها و راهبردهایی که در مجموعه شستا در قالب سند تحولی برنامه‌ریزی‌شده است، عملیاتی کنیم.

آغیلی مدیرعامل گروه صنعتی عالم‌آرا نیز در این بازدید با اشاره به اهم اقدامات صورت‌گرفته در بازه هشت ماهه در این مجموعه گفت: تسویه وام ارزی، مختومه کردن پرونده‌های حقوقی، سامان‌بخشی به املاک عالم‌آرا، تعمیر دستگاه‌های موجود با استفاده از ظرفیت داخلی، اورهال و تحقیق و توسعه دانش‌بنیان، بهبود سرانه آموزش و مولدسازی و تبدیل دارایی‌ها، گوشه‌ای از اقدامات و دستاوردها این شرکت در هشت ماهه اخیر است.

بنا بر این گزارش، شرکت عالم‌آرا از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ صنایع عمومی تأمین است که پس از سال‌ها تعطیلی به مدار تولید بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

از مدیریت شرکتی که ۱۱ سال زیان‌ده بود تا اثر منفی حذف یارانه شیر

جانی تازه بر پیکره تولید ملی

بازگشت به تولید کارخانه‌های "عالم‌آرا" و "کارتن البرز"

کد خبر: 64025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =