انتصاب رئیس جدید تامین‌اجتماعی ماهان کرمان

با صدور حکمی از سوی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان، حسین صباغ رحیمی به عنوان رئیس جدید تامین اجتماعی ماهان منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی کرمان، محمود شیخ شعاعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان با حضور در محل دفتر حجت‌السلام و المسلمین مختار آبادی امام جمعه شهر ماهان و با حضور بخشدار و مسئولان این شهر، حسین صباغ رحیمی را به عنوان رئیس جدیدشعبه ماهان معرفی و از زحمات ۸ ساله محمد خوبیاری در زمان تصدی مسئولیت این شعبه تقدیر کرد.

در این نشست شیخ شعاعی در ابتدا آمار پوشش انواع بیمه‌ها را در کشور قبل از انقلاب ۲۰ درصد و بعد از انقلاب ۷۰ درصد عنوان و بیان کرد: امروزه در شهر ماهان این سازمان ماهانه ۲۰ میلیارد تومان به عنوان تعهدات خود به جامعه هدف پرداخت می‌کند.

وی در این نشست از حمایت دولت از ۲/۳ کارگاه‌های این شهر خبر داد و افزود: امروزه در استان کرمان بیش از ۴۳ درصد کارگاه‌ها از یارانه پنهان کمک دولت در پرداخت سهم کارفرما برخوردار هستند.

مدیریت استان خواستار حمایت مقامات این شهر در راستای گسترش فرهنگ بیمه‌ای در بین احاد مردم این شهر شد و افزود: سازمان تامین‌اجتماعی امروزه با گسترش چتر بیمه‌ای خود و فراهم کردن شرایط سهل و آسان آماده آن است تا با همراهی مسئولان این شهر به منظور تامین آینده مردم این فرهنگ را گسترش دهد.

در ادامه این نشست حجت اسلام والمسلمین مختارآبادی، امام جمعه شهر ماهان، ضمن تقدیر از تلاش‌های ریاست سابق این شعبه در این شهر خطاب به مدیریت استان افزود: ما به همراه مسئولان این شهر آماده آن خواهیم بود تا با همراهی ریاست جدید این شهر در راستای گسترش فرهنگ با ارزش بیمه‌ای در بین مردم شریف تلاش کنیم.

ماهان از جمله شهرهای آباد و خوش آب‌وهوای ایران است که در جنوب شرقی کرمان قرار دارد.

کد خبر: 64603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =