پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۴۰۰ بازنشسته تامین‌اجتماعی بوشهر

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر گفت: امسال تاکنون ۴۰۰ نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی این استان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰۰ میلیون ریالی دریافت کرده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدجواد بازدر هوا با بیان این مطلب گفت: تامین‌اجتماعی استان بوشهر در مجموع ماهانه چهار هزار میلیارد ریال برای مستمری، بیمه بیکاری، هزینه ازدواج، تعهدات کوتاه مدت و مرخصی زایمان پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه ۷۸ درصد جمعیت استان بوشهر شامل یک میلیون و ۳۰ هزار نفر، تحت پوشش تامین‌اجتماعی هستند افزود: ماهانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مستمری برای ۴۸ هزار بیمه شده تامین‌اجتماعی در استان بوشهر پرداخت می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: تامین‌ اجتماعی استان بوشهر در قالب طرح مرشدان و در راستای ارتقای سطح سلامت روحی، روانی و جسمی بازنشستگان و مستمری‌بگیران، آنها را جهت شرکت در المپیاد ورزشی در آذربایجان غربی اعزام می‌کند.

بازدرهوا ادامه داد: پارسال ۵۰۰ نفر از بازنشستگان تامین‌اجتماعی استان به سفر مشهد مقدس اعزام شدند و امسال نیز تعدادی دیگر اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به جمعیت شهرستان دیر که ۹ هزار بیمه شده اصلی دارد گفت: این تعداد با خانواده‌هایشان جمعیت ۲۸ هزار نفری را تشکیل می‌دهند و برای این افراد ماهانه ۱۲۰ میلیارد ریال مستمری پرداخت می‌شود.

کد خبر: 64843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =